niedziela, 13 kwietnia 2014

Menu Wielkanocne 2014

Widząc ostatnio statystki bloga często widzę, że szukacie już pomysły na Wielkanoc. Wiele z Was zagląda juz na zeszłoroczne menu, które cieszyło się ogromna popularnością. Jako, że dostałam kilka pytań na ten temat, postanowiłam Wam zaproponować moje menu wielkanocne na ten rok.



Propozycje będę jednak jeszcze uzupełniać, ponieważ mam w planach jeszcze kilka smacznych dań. Nie będę Wam proponować menu na święta klasyczne, bo myślę, że znajdziecie wiele takich blogów gdzie są przepisy na menu świąteczne typowo polskie.
Postanowiłam zatem Wam zaproponować menu włoskie na Wielkanocne, które może uzupełniać Wasze menu. Mam nadzieję, że propozycje przypadną Wam do gustu i coś stworzycie z mojego bloga.
Większość przepisów jest prosta, no i oczywiście z mojego bloga, możecie przygotować wszystko wcześniej, tak, aby nie stać przy garach gdy goście są już w domu.
O Wielkanocy pisałam też już w zeszłorocznym menu, jak macie ochotę poczytać, to zajrzyjcie tutaj.
Jako przystawki mogłabym polecić:
Keks warzywny



Rollsy z serem mascarpone, bresaolą i rukolą



Aromatyczna sałatka z kiełkami, bekonem i fetą




Insalata di farro mediterranea , czyli sałatka z płaskurki śródziemnomorska



Pepata di cozze 




Jako pierwsze danie polecam mój barszcz biały

Na blogu możecie również znaleźć przepis na zakwas na barszcz biały.



Mogę Wam również polecić inne smaczne zupki z mojego bloga.
Jako drugie polecam:

Filetto al pepe verde 


Królik z jabłkiem po toskańsku



Polędwica wieprzowa nadziewana słodkościami



Do dan polecam moje pieczywo:
Pizza di Pasqua al formaggio 

Casatiello napoletano 

Na deser oczywiście:
Colomba



Oprócz tego na deser polecam:
Torta di arance rovesciata 



Tarta z białą czekoladą i kardamonem



Tarta z jabłkami o smaku toffi



Życzę smacznych przygotowań do Świąt!

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)


Share:

Brak komentarzy

Kalejdoskop Renaty