czwartek, 24 kwietnia 2014

Migawki z Londynu i okolic

Minął tydzień od naszego powrotu z Londynu. Jak zawsze ciężko powrócić do codzienności po podroży. Zanim zacznę pisać na temat Londynu, mam ochotę wrzucić parę zdjęć.
Muszę przyznać, że Londyn mi się spodobał. Na pewno tam powrócę.
Na pewno nie powalił mnie na nogi tak jak Rzym czy New York, mimo to uważam że to przyjemne miasto.
Ogólne wrażenie zepsuł na powrót i nieprzyjemne ladowanie.
Mam nadzieję, że strach mi przejdzie szybko. Nigdy nie bałam się latać, i mam nadzieję że nie zmienię zdania.
Czego możecie się spodziewać? Jakich postów ?
Będzie o :
 - Seven Sisters - przepiękne miejsce
 - Brighton - małe miasteczko nad morzem
 - Londyn podzielę na parę postów: spacer nad Tamizą; City; Notting Hill i Portobello; Widoki z London Eye i The Shard; Ogród Kew Gardens; Greenwich; Czy Londyn da się lubić?; Co warto wiedzieć przed wyjazdem do Londynu?;

    Zapraszam na migawki ;-)

    Symbol metra, chyba najbardziej ten znak symbolizuje Londyn


     Droga 

    Big Ben i policja

    Moja ulubiona fotografia z Londynu

     London Eye

    Spacer nad Tamiza

    Notting Hill 

    Greenwich   


    Seven Sisters

    Brigthon


    Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)


     
    Share:

    2 komentarze

    W mojej klasie pisze...

    Piękna pogoda, piękne zdjęcia, więc jak widać wyjazd bardzo udany:)
    Zdjęcie z kałuży widzę drugi raz i nadal zachwyca!
    Ja ostatnio w Londynie przemarzałam przez wilgotność i temperaturę, dobrze, że Tobie udało się w cieple:)

    Ps. Przepraszam, że tutaj i teraz, ale ... Zapraszam do mnie na konkurs saabway blogspot com. Może będziesz miała ochotę podzielić się jakimś fotograficznym wspomnieniem.

    Pozdrawiam,

    Kalejdoskop Renaty pisze...

    Wyjazd jak się domyśliłaś udał się. Ani jednego deszczowego dnia.
    Dziękuję za zaproszenie.

    Pozdrawiam serdecznie

    Renata

    Kalejdoskop Renaty