czwartek, 11 grudnia 2014

Bagietka wypełniona salsiccią

Dziś chciałabym Wam zaproponować smaczny pomysł na przekąskę. 
Bagietka wypełniona salsiccią, czyli bagietka wypełniona farszem z mieszanego mięsa mielonego. 
Przekąska jest banalnie prosta do zrobienia i smakuje niebiańsko, z pewnością przypadnie do gustu domownikom.
Zapraszam ;-)

Składniki:

  • 1 bagietka
  • 400 g salsicci (surowa kiełbasa włoska) 
  • 2 jajka do smażenia
Jeśli nie masz salsicci to farsz możesz przygotować sam. Potrzebne do farszu będzie: 
  • 400 g mieszanego mięsa mielonego 
  • 4 ząbki czosnku 
  • 100 ml wina białego

Przygotowanie:

Bagietki kroimy na kawałki po około 12cm, obcinamy końcówki i wydrążamy miąższ. W sumie wyszło mi 6 kawałków.
W misce mieszamy mięso mielone, dodajemy przepuszczony przez praskę czosnek i białe wino.
Wypełniamy bagietkę mięsem mielonym
i kroimy na plastry o szerokości 1,5 cm.
Serwowanie:
Bagietki możemy moczyć w roztrzepanym jajku i smażyć na oliwie lub na patelni teflonowej lub ceramicznej bez udziału oliwy z listkiem szałwii czy tymianku.
Wybór nalezy do Was. Ja osobiście mocze w roztrzepanym jajku i smażę na oliwie. Podaje jako grzanki.
Smacznego !


Spodobał Ci się tekst? Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:
  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę. 
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku. Codziennie nowe zdjęcia, inspiracje, ciekawe informacje. 
  • Dołącz do mojej grupy Włochy po mojemu. 
  • Śledź mnie na Instagramie @kalejdoskoprenaty!
  • Otrzymuj ‚List z Włoch’ zapisując się na newsletter.

Pozdrawiam

Renata
Share:

3 komentarze

No właśnie... pisze...

Jak dla mnie, strzał w dziesiątkę.

kasiaj85 pisze...

A można zapiec w piekarniku? brzmi świetnie i wcale nie wydaje się trudne :)

Kalejdoskop Renaty pisze...

Nie próbowałam, ale myślę, że nie będzie problemu z takim wykonaniem ;-)

Pozdrawiam serdecznie

Renata

Kalejdoskop Renaty