niedziela, 24 grudnia 2017

Życzenia świąteczne

Kochani, z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam tego, co najważniejsze każdego dnia: zdrowia i uśmiechu. 



Bez względu zatem jakiego jesteś wyznania czy wiary chcę życzyć Ci, aby te święta upłynęły Tobie w bajkowym, magicznym wręcz nastroju.
Życzę szczęśliwych, kojących, przeżytych w zgodzie ze światem i z sobą samym, pełnych życia i miłości świąt Bożego Narodzenia, przepełnionych magiczną, bajkową wręcz atmosferą. Świąt spędzonych w gronie bliskich Ci osób. Świąt, które ocieplą Twoje serce i otulą je miłością i przyjaźnią.
Świąt, w trakcie których odnajdziesz równowagę i wewnętrzny spokój. Świąt, w trakcie których po prostu poczujesz się dobrze!
Niech będą jak bajka: rozśpiewane kolędą, pachnące kolacją wigilijną, świerkiem, lukrowanym piernikiem...

Celebrujcie te chwile, cieszcie się nimi, delektujcie jedzeniem i zapachem choinki.

Tutaj znajdziecie moje świąteczne życzenia video


Spodobał Ci się tekst? Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:
  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku lub google+. Codziennie nowe zdjęcia, inspiracje, ciekawe informacje.
  • Dołącz do mojej grupy Włochy po mojemu.

Pozdrawiam 


Renata
Share:

Brak komentarzy

Kalejdoskop Renaty