piątek, 12 stycznia 2018

Nowe konto facebook

Kochani,
Facebook zaczął wojnę przeciwko właścicielom stron internetowych - ucina zasięgi stronom i przestaje ich promować.
Zmiana ogłoszona dziś rano dla przeciętnego użytkownika oznacza tylko tyle, że zamiast treści z polubionych stron i informacji będzie widział więcej zdjęć oraz wpisów znajomych.
Dla blogerów takich jak ja, to jednak zapowiedź trzęsienia ziemi i w wielu przypadkach konieczność przemyślenia strategii od zera.
Moją strategią jest utworzenie nowego profilu prywatnego.
Moj fanpage działać będzie nadal, nowy prywatny profil pozwoli mi na większy zasięg. Zawsze znajdziecie na nim moje nowe posty.
Jeśli chcecie być ze mną na czasie, zapraszam do wysłania mi znajomości na facebooku nowego konta wykreowanego na ten cel .


https://www.facebook.com/kalejdoskop.renaty.5
Share:

Brak komentarzy

Kalejdoskop Renaty