piątek, 5 lutego 2016

Top 100 International Exchange & Expats Blogs 2016

Dziś przez przypadek zauważyłam, że mój blog został zgłoszony do konkursu http://en.bab.la/…/top-100-international-exchange-experienc…
Nie wiem kto mnie zgłosił, powiem szczerze, że nawet nie wiedziałam o tym konkursie.
Dziękuję dobrej duszy za zapisanie.
Top 100 International Exchange & Expats Blogs 2016 to doroczny konkurs organizowany przez bab.la. 


Jest to konkurs dla blogów o życiu lub podróży za granicą.
Udział może wziąć każdy blogger, który żyje w innym kraju.
Blogi mogą być napisane w dowolnym języku.
Jak już ktoś mnie zapisał, to postanowiłam uczestniczyć.

Nie mam zamiaru podać się bez bitwy.
Kochani moi, macie ochotę zagłosować na mnie ?
Nie trzeba płacić, logować się czy rejestrować .
Wystarczy kliknąć na nazwę mojego bloga.
Wystarczy wejść i znaleźć Kalejdoskop Renaty – no i kliknąć ‪#‎VOTE‬
Blogów trochę jest, najlepiej skorzystać z przycisków CTRL i F naciśniętych jednocześnie, trzeba w okienku do szukania wpisać Kalejdoskop Renaty.
Znajdziecie od razu .
Głosujcie ?


IX16 - Vote for this blog!  

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)



Share:

Brak komentarzy

Kalejdoskop Renaty