wtorek, 27 września 2016

Grupa Włochy po mojemu

Po długim namyśle, w końcu się zdecydowałam i powstała na Facebooku moja własna grupa miłośników Italii - Włochy po mojemu ;-)

Włochy po mojemu to także Włochy po Twojemu.
O Włoszech wiem trochę, więc mam ochotę dzielić się z Wami moją wiedzą ...sądzę też, że zawsze dowiem się czegoś nowego od Was.
Wychodzę z założenia, że w życiu cały czas się uczymy, dlatego zapraszam na codzienną wymianę informacji o tym pięknym kraju.
Grupa ta została stworzona dla osób, którzy kochają Włochy i kochają dzielić się swoimi  doświadczeniami z włoskich wojaży.
Ma to być miejsce doświadczeń, relacji czy przemyśleń!
Celem ma być wzajemna wymiana informacji.
Sama chętnie podzielę się z Wami moją znajomością o Italii, którą zwiedzam kiedy tylko mogę.
Czekam na Wasze zdjęcia, relacje, reportaże - tematem głównym są oczywiście Włochy.
Zwiedzanie, zwyczaje, kultura, ciekawostki, kulinaria, czyli wszystko związane z włoskim światem.
Zapraszam do wspólnej podróży.
 


Zapraszam do dołączenia do grupy i dzielenia się informacjami ;-)

https://www.facebook.com/groups/1587583408213334/?fref=ts


Spodobało się ? Podaj dalej!

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)


Share:

1 komentarz

Ann-Marie pisze...

Bardzo fajny pomysł!

Kalejdoskop Renaty