piątek, 21 czerwca 2013

Krem z mascarpone i maliny

Upały nas meczą, na pocieszenie poddam Wam przepis na przepyszny deser z serem mascarpone i malinami. Niebo w buzi, sami spróbujcie, u mnie poszedł w mgnieniu oka.
Krem z mascarpone i maliny

Składniki na 4 porcje:

  • 500 gr serka mascarpone
  • 3 żółtka 
  • 2 białka 
  • 6 łyżek cukru 
  • kilka kropli esencji waniliowej 
  • 2 łyżki rumu 
  • cukier puder do posypania 
  • maliny

Przygotowanie:

Białka oddzielamy od żółtek i ubijamy na sztywną pianę. Żółtka ucieramy z cukrem i dodajemy do nich serek mascarpone. Po czym dodajemy białka i wszystko delikatnie mieszamy. Dodajemy esencje waniliową i rum. Jako, że akcja deser w szklance lub słoiku poddajemy w małych szklaneczkach. Szklankę wypełniłam kremem z mascarpone, a później posypuje malinami. Na górze posypujemy cukrem pudrem. Myślę że, nie ma nic prostszego i i szybkiego do zrobienia.

Spodobał Ci się tekst? Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie: 

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę. 
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku. Codziennie nowe zdjęcia, inspiracje, ciekawe informacje. 
  • Dołącz do mojej grupy Włochy po mojemu.
  • Śledź mnie na Instagramie @kalejdoskoprenaty
  • Otrzymuj ‚List z Włoch’ zapisując się na newsletter

Pozdrawiam 


Renata
    Share:

    8 komentarzy

    Unknown pisze...

    takie deserki to ja lubię:) też dołączę się do akcji i przygotuje jakiś fajny deser, akurat weekend się zaczyna:)

    Monica pisze...

    Pyszny zapewne :)

    Nashelly pisze...

    Oo, prawdziwy, jajeczny krem mascaropone... Boosko! :) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    Kalejdoskop Renaty pisze...

    Czekam i pozdrawiam serdecznie;-)

    Kalejdoskop Renaty pisze...

    Mało powiedziane;-)

    Kalejdoskop Renaty pisze...

    Dziękuję;-)

    Kalejdoskop Renaty pisze...

    Ja też;-)
    Pozdrawiam!

    Anonimowy pisze...

    Proste i napewno pyszne wypróbuje już dziś pozdrawiam

    Kalejdoskop Renaty